Mascot® Workwear nieuwe hoofdsponsor Roda JC

Werkkledingexploitant Mascot® Workwear is de nieuwe hoofdsponsor van Roda JC Kerkrade. Het van oorsprong Deense merk zal de komende twee jaar op de voorkant van het shirt staan. Gisteren stond er al een welkomstboodschap op de LED-boarding aan de voorgevel van het Parkstad Limburg Stadion.

 

Mascot volgt daarmee KLG Europe op als sponsor. Het Venlose transportbedrijf was iets minder als twee seizoenen de hoofdsponsor. KLG volgde destijds het Heerlense, failliet verklaarde Soland Solar op, dat pas één maand de hoofdsponsor was van de Koempelclub. De sponsordeal is in eerste instantie voor twee seizoenen, maar zowel Roda als Mascot hebben de intentie om langer met elkaar door te gaan.

 

Nick Janssen, commercieel directeur Roda JC: "Wij zijn enorm blij dat we dankzij de juiste samenwerking tussen Roda JC en Lagardère Sports een partij met een internationaal merk, bereik en uitstraling aan ons kunnen binden als hoofdsponsor. Naast de trots die overheerst, zijn we natuurlijk ook KLG Europe zeer erkentelijk voor de geleverde bijdrage die zij de afgelopen twee seizoenen."

 

Danny Bonn, Market Director Mascot Benelux: "De kernwaarde van Roda JC, hard werken, gecombineerd met de passie die er is in de club maar zeker ook in de regio, sluit aan bij die van Mascot. Bij Mascot noemen wij dit TESTED TO WORK."

 

Over Mascot

Mascot is een Deens bedrijf met een Scandinavische mentaliteit dat wereldwijd exporteert. Onze werknemers in Denemarken, Vietnam, Duitsland en nog twaalf andere landen hebben één en dezelfde missie: het ontwikkelen, produceren, promoten en verkopen van de beste werkkleding en veiligheidsschoenen. Mascot heeft twee fabrieken; één in Vietnam en één in Laos.

 

Foto: Mascot Workwear